|
titulní strana > zpráva ecomonitoru
|
Další zprávy ecomonitoru:
8.8.2016 01:10
15.4.2016 15:55
9.3.2016 01:27
4.3.2016 12:14
1.3.2016 01:37
|
Datum: | 16. 1. 2011 |
Název: | Hmmm... |
Autor: | fafnir |
Ano Martine když jedu autem z Prahy do Pardubic,tak jsou ulice v městech plné.Dobrý postřeh.Ty dojezdové časy poněkud falírují,zvláště,když jenom malé procento vlaků dojede včas.Za to asi mohou ty plné ulice aut,že.Co se týče smradu,většina aut,aspoň v Praze má katalyzátor,a nejsou tak staré.Což se rozhodně nedá říci o autobusech MHD.Tam kdyby byla uplatňována stejná přísnost jako na osobáky ,tak jich bude jezdit tak 5%.Totéž a ještě ve větší míře platí pro venkovskou autobusovou dopravu.Navíc tam velmi často jezdí autobusy pro 45 lidí obsazené z jedné třetiny,a zvládl by to mikrobus.Totéž lze pozorovat na vedkejších vlakových tratích,kde často ve dvou vagonech jsou kromě strojvůdce a průvodčího nacpáni ještě další 3 lidé. Ten věkový průměr aut je dán tím,že na venkově je ještě spousta Š120 Žiguli a pod,která ale zase velmi málo jezdí do měst,a svým majitelúm slouží a to velmi dobře jako místní doprava,s minimálním kilometrovým nájezdem. Takže Martine,lidem toužícím po kolektivu a dobrodružství a sázení na dobu dojezdu,a majících dost peněz na jízdenky, doporučit vlak,odporným individualistům za trest jízdu v autě buď v osamění nebo s člověkem kterého jste si vybral.A navíc ten v tom autě často přijde o obohacení bakteriemi nebo viry člověka který v HD prská kolem sebe. Sjížděl jsem hodně divoké řeky jednou i WW 6,ale takový dobrodruh, abych se odhodlal k jídě vlakem zase nejsem.Když někam cestuji chci mít aspoň částečně jistotu. | |
Reagovat |
E-mail: | |
Název: | |
Text: | |
|