titulní strana > zpráva ecomonitoru
Další zprávy ecomonitoru:
8.8.2016 01:10
15.4.2016 15:55
9.3.2016 01:27
4.3.2016 12:14
1.3.2016 01:37

Online diskuse
Datum:20. 11. 2009
Název: ekolabeling
Autor:Ender
Je otázka jestli ekolabeling není jen další marketingový trik a nic jiného, protože posuzuje jen vybrané ukazatele a o skutečném dopadu výrobku na životní prostředí nevypovídá. Pokud nový výrobek propaguje svou nepatrně nižší spotřebu vody nebo elektřiny při provozu, nicméně se například obtížně recykluje nebo jsou náklady na jeho výrobu, ať energetické nebo materiálové, mnohem vyšší než u výrobku, který takové efektivity při provozu nedosahuje, kdo rozsoudí, který z výrobků je ekologicky šetrnější? Je vůbec principiálně možné dopad jakéhokoliv výrobku na životní prostředí přesně kvantifikovat?
 
Reagovat

Zpět na diskusi

Autor:
E-mail:
Název:
Text:

Nevyplňujte:

Zpět na diskusi

< zpět na titulní stranu

Reklama