titulní strana > tisková zpráva
HORNBACH vstupuje do jara nekonvenčně – s kampaní Nech to na přírodě!
28. března 2023
Praha (Hornbach ) - Vzhledem k dlouhodobému suchu, nedostatku vody, klimatickým změnám a klesajícímu počtu ptáků i hmyzu, je podle společnosti Hornbach na čase zásadně poopravit představu o dokonalé zahradě. Nechte zahradničit přírodu, a budete překvapeni, co díky náhodě vzejde na vaší zahradě.
Kampaň probíhá téměř současně po celé Evropě, a kromě uvedení v TV, kinech i rádiích, zahrnuje širokou škálu obsahu na sociálních sítích, v digitálních médiích, v OOH a tisku. Titulek zní "Nech to na přírodě" a už nyní koluje v tisku a online prostoru v České republice.
Kampaňové spoty
Čtyři kampaňové filmy vyprávějí v monumentální epice příběh o tom, co se stane, když svou zahradu jednoduše necháte napospas přírodě. Jsme svědky událostí, kdy semínko putuje vzduchem, pak vodou, až z něho vznikne divoká rostlina. Celý příběh se nese ve stylu akčního filmu. Filmy téměř bez počítačových efektů režíroval Hauke Hilberg a produkovala je společnost CZAR. Hudbu napsali skladatelé z 2WEI, ruční zvukový design dodali kreativní tvůrci z foleys.berlin.
Tým HeimatTBWA\ a HORNBACHu vždy najde způsob, jak řešit ekologické výzvy a témata, jako je biodiverzita nebo přeplněnost měst, svým vlastním způsobem, aniž by sklouzl k prvoplánovým reklamním sdělením. Stačí si vzpomenout na kampaň s kopulujícím hmyzem nebo monumentální proměnu fasády domu ve vertikální zahradu.
"Vždy jsme si zakazovali typickou melancholii, s níž se obvykle komunikují ekologická témata. To není HORNBACH," říká Guido Heffels, který je za HORNBACH kreativně zodpovědný, "to je stejně tak lživé jako neúčinné." Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodního oddělení značky HORNBACH dodává "Chceme lidi vyzvat k přemýšlení o alternativách. A samozřejmě být pro ně vhodným projektovým partnerem."
V rámci kampaně se o další doplnění nezbytných znalostí o přírodních zahradách postarají webové stránky a poradenský tým Hornbachu.



Videa ke kampani si můžete předem prohlédnout zde:
Nech to na přírodě | Film: https://youtu.be/i3uCOA_ekYE
Nech to na přírodě | Semena 30": https://youtu.be/i0CwVEJfPVg
Nech to na přírodě | Vítr 25": https://youtu.be/FA9UT8aNeUM
Nech to na přírodě | Voda 20": https://youtu.be/rZgu70z-tME
Nech to na přírodě | Semena 15": https://youtu.be/NgajvgiBX_g
Nech to na přírodě | Vítr 15": https://youtu.be/dk6BJ0Kffvc
Nech to na přírodě | Semena 10": https://youtu.be/6BDyO_C_ED4

Fakta o kampani:
Kreativní agentura: HeimatTBWA
Mediální agentura: Mediaplus
Režie: Hauke Hilberg
Kanály: TV, kino, (D)OOH, tisk, sociální média, rádiový spot
Období: od 15.3. do poloviny června
Země: Německo, Rakousko, Švýcarsko, Česká republika, Slovensko, Švédsko, Nizozemsko, Rumunsko.
Hudební složení: 2WEI.
Zvukový design: foleys.berlin
Filmová produkce: CZAR
Další tiskové zprávy:
19. dubna 2024 12:15
ODS
19. dubna 2024
ODS
19. dubna 2024
18. dubna 2024 13:30
18. dubna 2024

Online diskuse
Přehled dosavadních příspěvků
 DatumAutorNázev

< zpět na titulní stranu

Reklama